050311

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min usla uppdatering de senaste dagarna.. men min dator håller på att lägga av och det går inte att gå in på nånting så om jag ska sitta vid datorn måste jag låna mamma och pappas och den är alldeles för seg för mitt temprament! Iallafall här får ni en repris från dagarna jag har inte berättat om.
Torsdag: min syster fyllde 18 år, släkten kom på besök och det blev nästan för mycket fika för min del, Fredag: Hade skidor på gympan och döden var nära, for på nightflight på kvällen, det var drygt i början men de sista två timmarna var grymt roliga! Lördag/idag: vaknade vid 10, har ägnat en stor del av dagen åt städning av mitt rum, (som vanligt), Jag ska snart sätta mig vid köksbordet och äta god mat, sen drar jag vidare upp på hockeyn. Somsagt så sitter jag vid mamma och pappas dator nu så bilder slipper ni! Ha en kul lördagskväll. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0