6e juni 2011

Hej! Det här lovet har lixom bara flugit iväg, okej det gör typ alla lov men. Kan inte säga annat än att denna dag har varit alldeles underbar! Har legat ute i solen från halv 12 till 5 idag, och det är nästan så att jag kan ligga ute än.. skoja, men det är fortfarande sjukt varmt och ahh jag älskar det här! Imorgon gör jag mitt livs kanske viktigaste prov, matte, som ni kanske förstod.. Just nu har jag ig i matte, eller som lärarna säger " inget betyg " men det är som bara att ta det lugnt och hoppas att hjärnan är på topp. Jag önskar er andra som också ska göra det ett fett lycka till. Och det är också det sista provet jag gör på norrhammarskolan.. buhu:( Det känns faktiskt lite ledssamt att sluta på norrhammar, det är trots allt en bra skola och mina klasskamrater är svårslagna! Men vi ska ju inte dö, eller hur! Nu ska jag fixa lite inför imorn sen sussa. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0