13e juni 2011

Ber om ursäkt för den dåliga updateringen men jag har spenderat helgen i stugan och igår orkade jag inte skriva nåt. Men idag ska ni få läsa tills era ögon inte orkar mer, hah skoja. Idag iallafall började vi klockan 9.00 då städade vi våra skåp sen såg vi film, efter filmen for vi ner till brinken och blev bjudna på fika! Efter fikat stannade vi kvar på stan för en liten shoppingrunda, jag köpte en jumpsuit, ett linne och ett par cykelbyxor, kan visa bild ikväll eller imorn. Imorn har vi avslutningslunch, vilket betyder att vi börjar kl 13.00, är det inte underbart?! Och sen direkt efter det ska vi ner till kyrkan och öva inför skolavslutningen som är på onsdag kl 11.00 för oss egentligen men eftersom att vi är med i kören måste vi vara där 08.30, hm..mindre kul! Nu ska jag äta och sen göra mig klar för stallet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0