flyttar ut till stugan

Nu tar jag mitt pick å pack och flyttar ut till stugan! Som ni redan vet så har vi inget internet där men bara nån orkar ladda på det mobila bredbandet så har vi! Och det kommer vi förmodligen göra så jag kommer skriva här lite då och då, kommer ju även vara hemma och hos vänner rätt ofta så ja, det blir nog bra. På måndag börjar jag jobba, tre veckor på medborgarskolan (musik på vård och omsorg) vilket kommer bli riktigt najs, kul att få tjäna pengar själv också. Och som ni vet så laggar det när man lägger in bilder på datorn så det blir ingen ny bild nu heller men jag ska som sagt rensa datorn, och det blir alldeles perfekt nu när jag är ute i skogen. Jag har tänkt ha ett FETT KUNGLIGT sommarlov, hoppas ni också har det! Kram
manhems med härliga brudar, nån vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0