8e juni 2011

Jag hinner inte med att blogga när det är så underbart väder, vill mest vara ute hela tiden! Iallafall, balen sög, eller alla var jättefina men dom borde haft den på ett annat ställe.. allt blev ju liksom förstört, ni som var där vet vad jag snackar om. Dagen har varit jättebra, vi har varit ute mycket, på so:n fick vi glass och efter skolan for vi ner till älven för sol och bad! Årets första dopp...det var jättekallt och fyfy men nu är det bortgjort iallafall. Juste, har glömt berättat att matteprovet gick över förväntan, det gick alltså riktigt bra och jag har nu godkänt i matematik. Great! Nu ska jag gå och lägga mig, sovmorgon imorn vilket känns toppen! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0