4:e juni 2011

Hejsan svejsan! Är hemma en liten tväris bara för att få lite miljöombyte och hinna sitta vid datorn några minuter innan Amanda och Felix hämtar upp mig för att åka tillbaka till stugan igen. Iallafall igår, vad gjorde jag igår? Minns inte, tror jag bara var i stugan osv. Vaknade upp till härligt väder i morse.. NOT, jag trodde seriöst huset skulle blåsa iväg:s men nu är det iallafall sol och de blåser inte så mycket, varför berättar jag ens de här? ni är ju med om precis samma sak?!?! Haha åh.. Ikväll ska jag iallafall umgås med vänner nånstans på moröbacke, hoppas det blir kul och hoppas att ni också kommer ha en kul lördagskväll. Nu har jag inget mer på hjärtat! Kram
I feel good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0