20e juni 2011

Ska försöka hålla bloggen vid liv och kasta in ett inlägg! Slutade jobbet nyss, värsta dagen i mitt liv? svar ja! Hoppas det är roligare imorn och då ska vi också bringa fika, så det blir ju bra;) För er som inte vet ( tror jag har skrivit de i bloggen nångång ) så jobbar jag på medborgarskolan med att sjunga på ålderdomshem, psyket och sånna ställen.. Nu i veckan ska vi dock bara öva in låtarna åså, men sen blir det uppträdande. Just nu väntar jag bara på mamma som ska hämta upp mig här hemma sen far vi till stugan. Det första jag ska göra när jag kommer dit är att äta!!! jag håller på att dö av hunger och då menar jag verkligen DÖ! Nog om det, nu har jag inget mer att säga, hoppas ni har det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0