16e juni 2011

Hej fina läsare! Jag har försökt lägga in bilder på datorn men de är nåt lagg så jag ska rensa datorn och fixa lite sen så ska ni få massa bilder. Gårkvällen var sjukt kul, vi befann oss runt typ hela staden, kan man säga. Som tur var så hade jag och Natta våra personliga chaufförer hela kvällen och det var väl behöft eftersom att det var typ hundra grader kallt ute och ja somsagt vi var runt på massa olika ställen. Idag vaknade jag vid halv 1 av brorsan som kom och sa "Emelie, ska vi inte äta lunch?" Och eftersom mina kock kunskaper inte är dom bästa så gick vi till statiol och köpte varsin french hotdog. Nog om det, nu ska vi upp till hoppkudden. Kram


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l e g

Fin blogg! :)

2011-06-16 @ 15:01:34
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0