10e juni 2011

Hej! Ligger i sängen och försöker sova men det går inte bra, det är typ 123539765 grader i mitt rum och jag är bara allmänt pigg.. Jag har haft jättekul ikväll, middagen blev succé och efteråt var jag med mina fina vänner. Imorgon sägs det vara ännu bättre väder än idag så jag och några till planerade sol och bad i älven imorn efter skolan! Juste, jag färgade just mitt hår, det blev lite mörkare men också lite rött i, jag visar bilder på det och också på middagssaken imorgon. Jag är nöjd förutom att jag har färg i typ hela ansiktet, okej nu överdrev jag men i pannan och nacken iallafall. Nu ska jag kolla igenom musikuppvärmningen ( har "uppvisning" imorn och vi har inte ens gjort den..) förvånade? förvånade att det är jag och sara också? Jajaja iallafall ha en bra natt alla. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0