27e juli 2011

Eftersom att vi vaknade upp med strålande sol och runt 30 grader utomhus i morse så packade vi fika och tog båten till gullsand, ( en sandstrand mot byske typ ) Just när vi var framme så kom målnen.. Så efter nån timma packade vi ihop och for hem, vi hann just komma fram till vår brygga då regnet kom. Tur att det bara var en skur så nu är det fint väder igen. Skulle lägga in bilder på datorn idag eftersom jag inte gjort det på hela sommaren såja.. min kamera är rätt full nu men likaså min dator, har inget ledigt diskutrymme så jag måste ta bort massa program innan jag kan göra nåt.. så jag kan inte bjuda på några nytagna sommarbilder idag iallafall, men det kommer, jag lovar! För övrigt så har jag nu dragit på mig sommarens första förkylning, vilket jag inte orkar, känns bara jobbigt att inte typ kunna prata och allt sånt där.. men aja nog om det. Ikväll var det prat om att jag skulle fara till Sara, men vi får se, är så jobbigt att köra moppe men somsagt, vi får se. Jag och bror har bakat chokladbollar idag och dom blev jätteäckliga, hehe.. har aldrig sagt att jag är någon mästerkock men pappa vill säkert ha dom iallafall.. Det här var allt för mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0