trästocks

Det har blivit sjukt dålig updatering från mig i sommar, trodde jag skulle vara bättre på att skriva, iallafall typ nån gång i veckan men icket! Nu skriver jag iallafall, mest för att visa att jag faktiskt lever! Jag mår jättebra, hoppas att ni också gör det, ni stackars läsare jag har kvar, kul ändå att några fortfarande läser även om jag aldrig skriver haha! Torsdag, fredag har spenderats på trästocks och det ska även denna lördag göras. Idag vaknade jag klockan 9 att Nattas ljuva snarkningar.. hmhm, men jag klagar inte, gillar att stiga upp med tuppen speciellt efter en kväll som gårkvällen. Nu ska vi och våra kurrande magar gå till köket och äta sen ser vi var som poppar! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0