Stadsfesten

Hej på er! Har brutit alla revben, och jag skojar inte! okej, jag skojar, men jag har jätteont, men det kan ju bero på att vi stod längst fram på robyn, herregud va alla pressade oss mot stängslet, helt sinnes, ni som var där vet ju vad jag snackar om! Men hur som helst så var alla artisterna kung och jag är kär i trummisen till Hassle. Jag ska dit idag igen, både nu på dagen och se Eric Saade!!!! och sen ska jag dit ikväll också. Älskar festival helgen, stämningen och allt är bara så nice. Men nu ska jag äta nåt sen sminka mig och sen bege mig ner mot stan. Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

då ses vi ikv hoppas ja(L)

2011-07-02 @ 16:12:56
URL: http://elinafaltskytt.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera!!!!!

2011-07-06 @ 10:45:39
Postat av: hemlig beundrare

hej,vem är din bästa vään?:D

2011-07-06 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0