25e juli 2011

Börjar med att berätta om min morgon, vaknade prick klockan 12 av att det ringde, orkade inte gå upp och svara så låg kvar tills jag insåg att Elina skulle komma, kollade mobilen och hade hon smsat "jag kommer nu" så jag hoppade upp från sängen och skulle just klä på mig så knackade det på dörren och in klev Elina, vi for på ica och köpte ost och kex och massa gott, efter det for vi på picknick och sedan badade vi jacuzzi. Vid klockan 16 så kom hennes mamma och hämtade oss och då for vi hem till henne och åt middag sen följde jag med och kollade på hennes träning. Just nu är hon och duschar så jag passar på att tjuva datorn! Men nu kom hon tillbaka så jag avslutar här hehe, vi ska och köpa godis strax! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0