with every heartbeat

PGA mina totalt utdöda hjärnceller och min extrema lathet så får ni dag fem... imorgon! Jag skjuter upp det hela tiden jag vet, men det ska bli ändring på det! så imorgon ordnar jag till bloggen, och sonia kunde hjälpa mig med headern också så det finns ändå en liten ljus framtid för denna blogg! Annars så vaknade jag upp med ett väldigt glatt humör i morse, och har varit överspidad en stor del av dagen. Ikväll har jag hunnit med att besöka stallet, sett topmodel, haft i en hårinpackning, duschat, blåst/fönat håret och nu sitter jag i sängen och skriver onödig fakta om mitt liv! Snart är john blund på semester här så jag ska förbereda mig, haha godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0