dag 1- om mig

Om inte alla redan har förstått det så heter jag iallafall Emelie Backman. Jag är femton långa år och den 12 augusti då blir jag sweet sixteen. Jag byter hårfärg väldigt ofta, men just nu så är jag brunett. Jag har blå,grön,gråa ögon, som jag gärna skulle vilja trolla till bruna eller isblåa. Jag är cirka 162 elefanter lång. Fem dagar i veckan går jag på norrhammarskolan i 9D- världens bästa klass, som jag verkligen kommer sakna när vi splittras och ska börja gymnasiet, Jag har bestämt mig för att tillbringa mina tre år som gymnasie elev på samhälls. När jag inte är i skolan, alltså på min fritid så brukar jag vara hos hästarna,träna,umgås med vänner, shoppa, sjunga(jag gör det hela tiden), sitta vid datorn men det mesta av min fritid spenderas tillsammans med mat. Jag är oftast glad men när jag är sur då bör ni akta er;) Är för det mesta väldigt oseriös! Jag lever med min mor,far,storasyster och lillebror här hemma på kågevägen. Jag hatar mitt rum. Det var lite kort om mig, hoppas ni fick veta allt ni ville, annars kommentera HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0