hej hå

Då var allt som vanligt igen.. Man stiger upp går till skolan ödslar all sin tid där och sen går man hem, äter middag,tränar/pluggar sen dör man för att man är så trött. Jag vill ha lov hela mitt liv, ser verkligen framemot att gå i pension.. varför ska man ens gå i skolan? okej det är kul ibland men läxor och prov kan vi skippa, och så borde man börja vid 11 varje dag, vi har inte en enda sovmorgon? inte en enda. Och vi har redan fått läxor?? Alltså ja.. ja jag finner inga ord! Vad mer kan jag säga om mitt mycket roliga liv.. nej juste jag hade inget liv haha näe men jag har inget mer att säga, bjuder på en bild från gympan idag istället. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0