gitarr

Jag sitter och försöker lära mig gitarr, går inge vidare.. men jag ska nog bli bra! Min dag har varit helt okej, många sura miner men också väldigt många glada. I veckan och även nästa är det plugg på schemat, har nämligen 6 prov nästa vecka.. 6 PROV????? hur som helst så kommer jag knappast ha någon fritid alls.. Ikväll har jag varit i stallet, imorgon kommer ni finna en MEGAinvalid emelie.. seriöst, ni vill inte ens veta hur mycket träningsvärk som kommer plåga mig:( Men det är bara att ta det som en man! Nu ska jag borsta gaddarna sen sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: ellen:)

Du är jävligt snygg!!

2011-02-05 @ 10:57:03
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0