frukost

Godmorgon fina läsare! Jag sitter och äter frukost, rostade mackor och juice♥ Blir inget stadsbesök för min del idag.. kändes för kallt ute plus att jag vaknade så sent och mitt hår är inte ens att tala om så stan är ett minne blått för idag. Tänkte berätta att min far är i Luleå och åker skidor, 4 mil om jag inte hörde fel. Så lycka till pappsen! Nä nu ska jag hjälpa mamma att ta ner julgranen, känns som att vi nyss satte upp den.. Hoppas ni får en bra dag. Kram
de är typ jag... haha

Kommentarer
Postat av: sara

uff,jag hatar den där videon,spyyyyyyyyyyyyr snart

2011-01-09 @ 01:11:31
Postat av: elina

det är fan du, nu när du säger de:O

2011-01-10 @ 19:18:23
Postat av: johanna

asså jag vill spy på den där äckliga tjejen!!!

när hon får fil runt munnen......

du är mycket snyggare än hon backman<3

2011-01-17 @ 21:50:18
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0