dag 7-saker som gör mig arg,ledsen,glad

Jag blir arg för olika saker, när något går fel eller om jag typ tappar mina nycklar på golvet och verkligen inte orkar böja mig ner för att hämta dom sen vill ingen göra det åt mig, när pontus ALLTID ska in i skåpet före mig(på skolan),
när sara smaskar med tugget och pratar jättehögt,när mamma skäller på mig fastän det inte är mitt fel, jag blir också arg på vissas beteende och dumma personer, blir arg på historia, tillexempel hitler och allt det där, blir arg för väldigt mycket mer men det får ni veta någon annan gång. Ledsen blir jag när jag ser någon annan som är ledsen, när jag ser en sorglig film eller lyssnar på en sorglig låt som får mig att tänka på något/någon. Jag låtsas alltid vara ledsen så jag ska få som jag vill! Jag är för det mesta glad när jag inte är sur eller ledsen då, blir glad för otroligt mycket, mina egna konstiga tankar, skratt, mina vänner, min familj, sommaren,när jag får göra mig eller någon annan fin, jag blir glad när jag lyckas med någonting och när jag bara mår bra!
det var väl allt, somsagt bilr glad för väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0