dag 5-min bästa vän

Som alla kankse redan visste så är min absoluta bästa vän SARA! Vi tycket och tänker för det mesta lika, finns några undantag ibland med det händer inte ofta.Vi har alltid kul tillsammans, även om vi blivit överkörda,mördade och dränkta tre gånger så har vi ändå kul.Sara är den jag berättar precis allt till, hon vet allt om mig och likaså jag om henne. Vi har gått i samma klass sen sjuan, men vi var faktiskt med varandra redan i trean.. då var vi jättebarnsliga och pratade om skinka:S särt att jag minns..haha iallafall, vi har otroliga minnen tillsammans, varje dag är en ny utmaning för oss som i slutändan blir till ett minne. Jag kan inte säga mer än att jag älskar dig enormt!

Kommentarer
Postat av: niggasara

åh va fint,jag älskar dig <3

2011-01-26 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0