visste du..

att jag vill: Ha sommar
att min senaste kyss: hm.. minns inte riktigt 
att jag pratar: mycket
att jag inte gillar: äcklig mat och falska personer
att min första riktiga kyss: vari sexan kankse?
att jag avskyr när folk snackar: oavbrutet, och skit
att kärlek är: sämst och bäst
att jag gillar: mat,sara och min säng
att sist jag grät var: minns inte, längesen iallafall
att min mobiltelefon är: repig
att när jag vaknar på morgonen: snoozar jag
att innan jag går och lägger mig: smsar jag
att idag så är jag: glad 
att just nu tänker jag på: en person
att i natt ska jag: sova
att imorgon kommer jag: gå i skolan
att jag hoppas: att sommaren blir som mina planer
att just nu vill jag verkligen: klippa mig
tjuvade den här från www.elinafaltskytt.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0