min tisdag

Alltid lika underbart att sluta tidigare, idag fick vi sluta efter lunch! Tim, Pontus och Sara följde mig hem och jag blev mördad som alltid.. Svenska nationella gick bättre än väntat, trodde det skulle vara som värsta självmordet, men det var inte så svårt. Imorgon har vi matteprov och jag har förståss inte alls lagt ner tillräckligt med pluggande till det, istället har jag varit och kollat på marcus innebandy träning, sett halv åtta hos mig och bygglov, ätit mycket mat och jag planerade just att jag ska lägga mig i tid för en gångs skull. Så nu väntas det läsning i en timma typ sen kryper jag ner under duntäcket och drömmer om zac♥ haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0