fredag imorgon!

Har just blivit förhörd på so frågepapperet eller ja, det man ska kunna till provet helt enkelt. Jag känner mig väl förberedd och jag tror det kommer gå riktigt bra faktiskt. Konserten gick bra, känndes inte så tok-seriöst men det var kul att få sjunga inför lite publik.Kan visa er när jag sjunger nångång.. kankse. Imorgon har vi skidor och eftersom att det är min dålda talang så peppar jag gärnet. Känns skönt att det är fredag imorgon och vi skippar musiken så det blir en tidigare dag. u-n-d-e-r-b-a-r-t kan jag lova! Fick lite förslag på vad jag kunde skriva på bloggen av två vänner, de ville ha mer "10 saker ni inte vissste om mig", skönhetstips och andra saker. Är det något annat ni vill ha mer av så skriv skriv skriv! För övrigt så känns hurmöret på topp och jag vill ha glass. Nu bedtime godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0