BIPtest

Jag tackar gud för att det äntligen är fredag och bip-testet är nu gjort! klarade inte mitt mål men jag gör om det i maj.Tiden har bara runnit iväg den här veckan, känns som att det nyss var måndag.. Snart är de ju typ sommarlov??? Det skulle jag faktiskt inte tacka nej till just nu.. Fast det är ju egentligen typ april, maj, juni som är dom allra bästa månaderna, för då har man hela sommaren framför sig och det blir varmare och varmare ute, men sen på sommarlovet så går dagarna åt till att man stressar för att skolan ska börja.Nu ska jag göra helgfint i mitt rum sen ikväll vet jag inte vad jag gör, lutar mot film hos sonia. Ha en skön fredag och helg♥
Fika med bästa på lilla marie i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0