00.54

Började kvällen med idol-tittande med familjen, sen fick jag finbesök av Elina och Johanna. Det var mycket trevligt! Älskar att bara ta det lugnt på fredagarna, för man är ju verkligen helt död efter en vecka på samhälls.. Imorgon ska jag sova ut ända tills jag vaknar.. (-.-) nämen jag ska sova ut läääänge! Om inte min bror väcker mig genom att spela innebandy och skjuta bollen på min dörr.. Då får jag ett utbrott, han blir rädd och sen kan jag inte somna om och blir på dåligt humör hela dagen. Så för ditt eget bästa Marcus..väck mig inte! Men nu är jag så trött så jag knappt vet vars jag är, så ska stänga datorn nu och sova. Här har ni fyra bilder från ikväll. Jag tror nog att jag och Elina tar priset som världens fulaste!

Kommentarer
Postat av: elina

komigen..

2011-12-10 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0