toffs


Testade sätta upp min brors hår i en "toffs". Haha jag tjatar varje dag på honom, "åh snälla kan du börja skejta?" "snälla Marcus, ingen gillar hockeykillar" "det är snyggt med håret i toffs" och så vidare.. men varenda gång får jag svaret "aldrig" eller nåt i stil med "usch, jag ska aldrig sluta med hockeyn" Då låser jag in mig på mitt rum och gråter blod för att jag vet att jag aldrig kommer lyckas övertala honom och att han kommer bli en dryg hockeykille när han blir stor, buhuuuuuuuuuuuuuuuuuhu.. JAJA för övrigt så tycker jag att den här frisyen är den snyggaste på killar, på killar som passar i det, som skejtar.. min bror såg mer ut som en liten flicka, hihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0