Lördagkväll

Har ägnat den mesta delen av kvällen åt att söka en klänning.. har kanske hittat en som kan ersätta den andra:( Ska iallafall på stan imorgon igen och fortsätta spaningen efter the perfect dress. Men nog om det nu. Vinterpälsen från mina ben är borta och jag kommer frysa som en blöt iller de kommande dagarna.. Ångrar mig redan, fast samtidigt älskar jag när benen är hårlösa och lena som persikor. Vad ska jag skriva nu då..? hmmmmmm idag på stan testade jag ett sånt där läppglans som gör läpparna större.. bullshit säger jag bara, det funkade inte en sekund! Och Sara ba, omg dina läppar är jättestora, jag blev skitnervös och kollade i spegeln, då var dom exakt lika stora som förut-.- Så jag har just insett att jag måste göra läppförstoring trots allt..Nu måste jag ta upp lite handukar som jag slängt hej vilt här hemma, mamma tjatar!

Kommentarer
Postat av: linda

vinterpälsen-.-

2011-12-17 @ 22:31:00
Postat av: sara

blöt iller,hahahahahahahah

2011-12-17 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0