julaftonsmorgon

Blev väckt av min förväntansfulla bror vid klockan 9, jag somnade om direkt.. 10 minuter efter kom han in i mitt rum med ett leende upp till öronen och sjöng "samsung galaxy mini" om och om igen. Han har alltså fått en ny mobil och det lär väl bli hans nya bästavän nu framöver. Jag har faktiskt också fått ett paket. Några trisslotter-jag vann 25kr!!!! plus lite småtjaffs som man alltid är i nöd av. Jag måste medge att jag också är förväntansfull och framförallt nervös och pirrig.. känner mig som ett litet barn igen! Nu är det bara att vänta i alldeles för många timmar på att vi ska packa klapparna och dra iväg till bergsbyn där kusinerna och mormor å morfar väntar. Nu ska jag gå och beundra alla paket som är mina sen lyssna på julmusik och baka. Jag hoppas ni får en fin julafton och massor med paket och mat!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0