FAT asssssssss

Varför bloggar jag aldrig?? Vad har hänt Emelie??? Jag är besviken, men ska bli ändring på det hörrni! Ikväll skulle vi planera nyårs, men ja.. det blev inte så mycket planering, vi kom inte fram till nånting och inga direkta beslut fattades.. Imorgon står skridskoåkning samt lillajulafton på schemat, gud vad kul! Ska även försöka få in ett litet träningspass där emellan. Är på tiden att jag börjar röra på mig. Kommer  dö vid 20 års ålder av fettma om jag inte ställer mig på löpbandet snart. Helt ärligt, jag orkar inte ens gå från mitt rum till köket, och då är det dags för en ändring. Kom ihåg det där imorgon säger jag bara! Kommer ligga hemma och äta chips som vanligt.. haha. Nu ska jag se snuten i hollywood som har gått på tv både igår och idag. Perfekto una momento(?) jaja ha en god natt everyhopa (som cuba-lasse sa). Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0