dan före dopparedan

Gårkvällen var riktigt rolig! Vi såg titanic, åt godis och pratade. Har vaknat i omgångar inatt, först av att det ringde nån, sen för att Julia höll på att hosta ihjäl sig, sen för att jag frös och sen för att Julia behövde gå på toa.. Men annars så vaknade vi typ vid halv 1. Frukosten blev det kvarvarande godiset. När Linda for vid typ klockan 3 idag så satt jag och Julia kvar och planerade nyårs, och självklart bara för att vi är typ dom mest rädda människorna i världen så började det "spöka" här hemma, vi fick panik och satt ihopkurade i soffan livrädda.. Efter stund skulle hon hem och jag vågade inte vara hemma ensam så jag gick ut på en promenad forever alone i regnet, som tur var så hade jag Natta i närheten och kunde gå med henne och prata en liten stund. Jag liftade med mamma hem när hon slutade jobbet. När jag kom hem tog jag en dusch på typ 1 timma.. vilket var väldigt skönt! Nu ska jag renbädda min säng sen väntas det tacos och efter det är det uppesittarkväll med familjen som gäller. Julafton imorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0