25-dec-2011

Idag har jag, lillebror och pappa varit på plan och trampat för fulla muggar, jag är förvånad över min talang när det gällde skridskoåkning, men när vi spelade match gick det lite sämre.. När jag kom hem tog jag en dusch och har suttigt nu med hårinpackning cirkus en timma, så jag ska strax skölja ur den och ta på  mig alla goda lukter och krämer jag fick igår. Jag är jättenöjd över mina paket och allt, men med tanke på att mellandagsrean startar imorgon så kommer mina pengar flyga iväg som fåglar.. Men varför ska man spara egentligen? Lika bra att slösa allt på det man vill ha på en gång! Senare ska vi till mormor och morfar där det serveras middag och sen ska jag förmodligen mysa ihjäl kissemissen. Men nu ska jag tvätta ur det här sen ja allt de där som jag just berättade. Kram
Fick det igår^ suuuuper bra. Om man har självlockigt och vill ha platt direkt så funkar det här prefekto, plus att det luktar jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0