22-dec-2011

Alltså shiiiit, kan inte fatta att det är jullov?????? En hel termin har bara flygit iväg, och snart är det nytt år också? Jag hänger inte med.. Sjukt skön dag idag. jag gjorde sista provet och det gick på kanske 10 minuter sen så gick vi till gympan och såg på tomtecupen (volleyboll) och vid 12 for vi på stan, då köpte jag dom där skorna och 450 kronor drogs från mitt konto.. det skär i hjärtat för nu har jag absolut inga pengar kvar. Tur att det är julafton om två dagar.. DET ÄR JULAFTON OM TVÅ DAGAR???????????? Asså shit jag bilr galen, nu ska jag göra kycklinghamburgare till mig och mammi. Ikväll får jag besök av Linda och Julia, det är pyjamasparty (om jag ens har nån pyjamas) och massa mat som står på schemat. Kram

Kommentarer
Postat av: sara

åååh vad fin du är!

2011-12-23 @ 16:54:12
URL: http://sarisni.blogg.se/
Postat av: felicia

woooow riktigt snygg!

2011-12-23 @ 23:12:12
URL: http://feliciamuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0