21.32

Har suttit och pluggat svenska i typ hundra år, så det enda som rör sig i min hjärna just nu är om det svenska språket, sociolekter, dialekter osvosv.. Men det kanske är bra? Då kankse jag klarar det här provet.. Har liksom fått F på fyra prov nu sen vi började, plus att jag riskerar att få F i hela franska kursen också.. det var ju kul när man inte fattar nånting och får aldrig hjälp, är hatad av lärarn och hon skvallrar till min mentor innan hon ens har vågat säga nåt till mig, men jag ska säga dig lilla fröken, jag kommer snacka med dig på onsdag och ger du mig F i franska så kommer du ångra dig!!!! (haha cool elev...) Menmen ska ju ändå bli känd om nåt år så jag kan egentligen bara skita i skolan nu, ah nu är jag i drömmarnas värld igen. Måste återgå till verkligheten och leva detta tråkiga liv. Tur att vi har nyårs att se framemot iallafall! Vad ska ni göra på nyårs förresten? Själv ska jag sitta hemma och spela kort med mormor och morfar. Nej vänta här nu.. skämta!!!!! Nu ska jag packa gympakläderna och bestämma outfit till imorn, kanske har min fluga? Aja vi får se vad jag lyckas hitta bland mina gamla äckliga kläder. Kram

Kommentarer
Postat av: Albin Westermark

Keep it up!

2011-12-19 @ 21:40:00
Postat av: julia

sitta hemma och spela kort med mormor och morfar..ahahhaha

2011-12-19 @ 21:40:37
Postat av: sara

spela kort med mormor och morfar,hahahahahahhahahahahahahahahahahaha

2011-12-19 @ 21:58:45
Postat av: ******

Hoppas vi ses på nyårs..

2011-12-20 @ 16:57:20
Postat av: Anonym

sitsnygg

2011-12-20 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0