21-dec-2011

Idag hade vi "tipsrunda" på svenskan och då vann jag denna biljett! Trodde inte att jag visste så mycket om julen, men det är ju alltid kul att vinna saker! Annars så har dagen varit riktigt bra och framförallt så har den gått galet fort! Vi har bara haft tjollerlektioner, fått godis, haft betygsnack (har ig i franska.. haha) ja och massa annat kul. Lunchen var däremot det vidrigaste jag ätit men tur att mackorna är goda. Efter skolan gick vi en tväris på stan. Jag hittade ett par skor som jag blev alldeles förälskad i, så nu måste jag köpa dem.. När vi skulle hem var jag och Natta så lata att vi inte orkade hoppa av där vi bor utan fortsatte åka ända till moröbacke, väntade på bussen där i ca fem minuter sen åkte vi hem igen.. haha no lifers! Efter middan hade jag och syster disco i vardagsrummet men sen for hon och jag blev lämnad ensam som alltid:( Men jag har hittat på massa saker att göra, som att....... sitta vid datorn:$ Nu ska jag iallafall duscha sen ska jag börja med plugget, har ju somsagt omprov imorn. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0