20-dec-2011

Har suttit och sett några avsnitt av julkalendern, asså shiit så bra den är!!!!!!! Ni som inte har sett den har verkligen missat nåt. Kanske är det den bästa genom tiderna? eller ja, efter diselråttor och sjömansmöss, för den tar priset såklart! Idag efter skolan for vi en sväng på stan och spanade efter nyårsskor, och jag är hemma lika skofattig som jag var förut. Men helt seriöst, orkar inte slänga ut typ fem hundra kronor på ett par skor som jag kommer använda en gång??? Jag vet att det är precis så det kommer bli. Och jag kommer ha ångest som bara den! Snart kommer Linda hit för att plugga till sista provet detta år, eller ja okej, vi måste göra det för att vi fick ig på det-.- haha men jaja, svenskapovet gick iallafall jättebra, hoppas nu på det bästa. Men nu ska jag fixa till lite i mitt rum sen invänta Lindey. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

suveränt vackert

2011-12-20 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0