13-dec-2011

Det här är nog den värsta och framförallt längsta dag jag har varit med om. Har trots allt varit vaken sedan klockan 06.30 igår, så jag är rätt död nu. Sovde en timma efter skolan, hann bara komma innanför dörren så slocknade jag. Ikväll ska jag ner i gymmet och försöka vara aktiv och efter det har jag en massa engelskaplugg att se framemot. På tal om prov, jag kommer få F på psykologiprovet vi hade idag! Skrev på kankse tre frågor? Asså jag orkar inte, ställer mig den ständiga frågan.. Varför valde jag samhälls? Nu behöver jag verkligen jullov kan jag säga, TACK för att jag har sovmorgon imorgon, det gjorde att livet känns liiiiiite lättare. Imorgon har vi konsert med musikskolan, jag ska sjunga två låtar med typ fem andra, det kommer bli riktigt tråkigt:) Ja förutom allt jag redan klagat på så kankse ni vill veta att jag hatar allt just nu och jag känner mig ful,äcklig och usch vill bara utomlands och inget annat. Nu ska jag äta, korv och mos (hatar korv) Kram
bild från turkiet-snälla mamma och pappa kan vi fara utomlands??? det var typ 134356756432 miljoner år sedan sist

Kommentarer
Postat av: timon

hakuna matata pumba

2011-12-13 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0