07-dec-2011

Snodde bilden i tidigare inlägg från Amanda och Elinas blogg.. (hoppas det var lugnt) Dagen har varit bra, förutom att jag har haft humörsvängningar i sinne! Eller ja.. det har jag typ varje dag men idag kanske det var värst eller mest kankse man säger?! aja.. Har nyss kommit hem från musikskolan, vi har övat till julkonserten och det gick riktigt bra faktiskt. För övrligt så fryser man typ ihjäl direkt man kommer utanför dörren.. men jag gillar ju julen, visst!!! Ikväll ska jag mest troligt och kolla på när min bror dubbas till riddare.. haha men det ryktas om att det var utomhus så jag tror jag stannar hemma under täcket. Nu ska jag iallafall äta. Kram
ignorera min hand på översta bilden.. har en vana att alltid hålla ut handen när jag tar kort på mig själv :s

Kommentarer
Postat av: råttan

ja de är lungt !

delikata bilder mhmmmmm

2011-12-07 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0