En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Hejsan på er! Eftersom jag gör absolut ingenting på dagarna och speciellt absolut ingenting när det är så dåligt väder så blir det rätt drygt att skriva på bloggen plus att jag har fortfarande inte omformaterat datorn som jag skulle göra för typ ett halv år sen haha åh, jag måste verkligen ta tag i mitt liv. Idag har jag varit med Maja, vi skulle egentligen fara och grilla men pågrund av regnet stannade vi inne och såg film istället. Ska förmodligen vara med henne ikväll också och om vädret vill vara bra så tar vi grillningen ikväll istället. Vad mer kan jag säga..juste, jag blir 16 imorgon!!! Längtar såklart efter presenterna och fikat annars är det inte så speciellt. Men nu ropade pappa och sa att det var mat så jag ska springa ner för jag är hungrig som en vaaaaarg. Kram
Lovar att ni ska bli bombade med bilder sen, när jag kan lägga in på datorn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0