15:e augusti 2011

Jag blir så less på allt, och speciellt på min äckliga dator som är seg och har fullt minne.. Men om några dar har jag gnällt nog så mamma måste åka och köpa en ny dator, perfekt! Iallafall känns surt att skolan börjar om, bara en vecka kvar att avnjuta och det är mycket som måste hinnas med denna vecka såatt. Igår hade jag och Sara vårt "kalas" det var riktigt trevligt och maten blev över förväntan. Vi tog en massa bilder så ni kommer få kika på dom senare. Sara sov över hos mig och vi klev upp från sängen runt 15 idag så missade rätt mycket av dagen men det var skönt, nästan direkt efter vi ätit lunch och klätt på oss for jag och familjen till ullis som fyllde år. Morgondagens planer återstår att se, funderade på stan men som sagt, det återstår att se. Nu ville mamma ha internet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0