Här kommer era svar!

Hur många har du legat med?
sv: det vill jag inte svara på här, tyvär

Vad ska du ha på skolavslutningen?
sv: Jag har inte riktigt bestämt det än, men en vit klänning av nåt slag skulle jag ana

Snyggaste tjej/kille på norhammar?
sv: Sara och elias

Har du fortfarande kvar din snygga moppehjälm?
sv:haha den är kvar men jag använder den inte:]

Vad har du sökt på för gymnasium?
sv: jag har sökt samhälls som första(2a humanistiska och 3e estet musik)

Skostorlek?
sv: jadu har typ tre olika storlekar, det varierar mellan 35, 36, 37

Hur ofta tränar du?
sv:Jag ska vara ärlig, aldrig

Snyggaste tjejen och killen i 6,7,8,9 på din skola?
sv: Oj det här blev svårt men ska försöka, Carl Nordahl & Felicia Lindberg, Noak Tjärnkvist & Lisa Lindfors, Pontus wikström & Saga Hällgren, Elias Edström & Sara Sahleab

Din snyggaste kompis?
sv: vet inte om du menar tjej eller kille så jag svarar på båda, sara för att hon ser ut som en modell och för att hon bara är typ världens snyggaste, och kill kompis vet jag inte men typ Arvid Lundberg

Snyggaste killen i din klass?
sv: Pontus eller Tim

Är sara verkligen niggah?
sv: nej jag tror inte det;)

Vad hände mellan dig och emil?
sv: jadu, jag vet inte riktigt, var nog inte kär helt enkelt

Vad kommer du ha på dig i sommar?
sv: Har inte kommit så långt i tänkandet, men mycket roliga färger, transparanta tröjor, shorts, kavajer osv

Vad använder du för smink? visa gärna
sv: Vi gör så här, jag lägger in bilder på mitt smink en annan dag!

Har du bra betyg?
sv: Nej verkligen inte!!

Hur många läsare har du varje dag?
sv: typ 30 (a)

Snyggaste skorna & plagget du äger?
sv: Jag lägger in bild sen!

Vad ska du göra i sommar?
sv: Mina planer inför sommaren är att ha kul!( festivaler, partyn, SOLA, och allt möjligt)

Vilka kläder kommer du köra på i sommar?
sv: Samma svar här, har inte tänk på det än men härliga färger, shorts mm

Varför är du så snygg?
sv: Haha frågan borde stått såhär istället, varför är johanna så snygg?

Har du någon på g?
sv: Nej tyvärr

Snyggaste killen på skolan?
sv: Elias Edström

Favorit skor? (visa gärna)
sv: Jag visar bild sen

Vilka är dina framtidsdrömmar?
sv: Har en massa drömmar om framtiden men att bli rik är ett som är säkert!

En resa om du fick välja var som helst? beskriv gärna!
sv: Vet inte riktigt vars jag vill åka, men just nu längtar jag efter en solig och varm plats, typ på en ö i ett fint hus med turkost vatten och vit sand (helst inga fiskar i närheten..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0