update

Tänkte göra en snabb update men frågestunden pågår än så fråga fråga fråga! Igår efter skolan tog jag och bästa vännen en fika på kitchen, morotskaka som alltid. Där efter gick vi på carlings och köpte ett transparant linne som jag velat ha ända sen det kom till butiken, till sist gjorde vi 20 minuters fusk på suntan. Idag har det varit bra! kom till skolan, gjorde en frågesak i typ fem minuter resten av lektionen fick vi sitta vid tex facebook, på engelskan satt jag och värmde mig vid elementet hela lektionen, sara och caisa fick göra jobbet ( som alltid?) svenskan blev inställd pga sjuk/död/ingen lärare, på so:n tittade vi på filmer ifrån etiopien osv. Blev ingen lunch för mig och många andra eftersom att film i cafét stod på schemat och såklart ville man få en soffa! Käkade godis i sinne och det var såklart slut innan filmen ens hade börjat! F12:an (moppen) är framplockad och jag har varit ute och brummat runt i stan, stannade för att kolla rean på bikbok, fick med mig ett linne, som just nu visade sig vara håligt.. ska fara och byta det sen. Sånglektionen gick jättebra och nu ska jag göra mig redo för lite gospel, nästa helg åker vi iväg till sundsvall! Okej det här blev ett ovanligt långt inlägg men nu ni har iallafall fått lite info om mitt liv. Fortsätt fråga på nu så hörs vi imorgon. BAMSE KRAMAR
Linnet från bikbok, mobilkamera bild så ja, kvallan ska vi inte ens tala om men ja ni ser ju på ett ungefär. 40 kr blev det bara. Älskar rea! (carlings linnet får ni se en annan gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0