today is a great day, for falling in love

Vilken dag alltså, så otroligt skön må jag säga! For och hämtade upp sara imorse, det var halkit som bara den och jag höll på att dö men som tur var så klarade jag mig utan en enda skråma! På skolan startade vi igång med engelska naitonella, läsförståelse, det var ganska svårt men äch, när jag var klar med det hade vi rast i mer än en timma och efter rasten var det hörförståelsen, avslutade dagen på skolan i matsalen och där bjöds det på chili con carne, fast jag åt bara baguetter. Jag och sara har varit ute och raggat omkring med moppen sen vi slutade och nu är jag hemma! Ikväll ska jag ut på trevligheter med sonia, blir nog riktigt skoj! Nu tänkte jag ta en dusch sen börja fixa lite för kvällen. Imorgon får ni svaren till frågestunden, den pågår än så ni kan fortfarande fåga som galningar. Nä nu väntar duschen. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0