så är det

har nyss köpt godis, alldeles för mycket skulle jag säga... och jag har ju egentligen godislöfte, men är det 2.90 på maxi så är det!
mer som hänt idag..har testat kläder, duschat, planerat inför kvällen och städat!I
ikväll ska jag och vännerna mina bara se film och mysa för fulla maskiner. mer om det sen,
har glömt berätta att till min största förvåning så kom LISA FORSGREN till skellefteå igår.. hon skulle överraska oss så hon kom till skolan och hennes dialekt är så förändrad, haha det var så kul..
det var skönt att få prata med henne,krama henne, se på henne,och framörallt höra hennes underbara röst igen! känns som att det var hundra år sen sist vi sågs.

nu ska jag hjälpa till med maten och se lite hockey!
ha en bra lördagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0