you can`t trust in anyone

hej, hur är läget? med mig är det sådär
skolan var en ren kaos idag.. men när jag fick fara hem och träffa min underbara familj så blev det genast bättre!
jag känner att jag måste fara och träna, men det hinner jag aldrig med för skolan tar så fruktansvärt mycket tid
har franskaprov imorgon, har tittat igenom papprena typ två gången så de lär ju gå bra..
är i stort behov av nya kläder också, skulle behöva fixa min hy, (ser ut som en pizza), plocka mina ögonbryn som snart tar över hela ansiktet, raka benen, tvätta håret..
det är så mycket som måste göras, men jag finner ingen tid, så jag väljer att vara äcklig ett tag till
ska städa sen börja plugga...m jättekul
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

ursch.. disgusting:S

2010-10-14 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0