18 oktober 2010

hej! hur mår ni gott folk? själv mår jag riktigt bra, har bara ont i hela kroppen efter dagens gympa.. som var typ cirkulationsövningar vilket var hur jobbigt som hellst! kommer säkert ha härlig träningsvärk imorn.
gympan slutade 11 typ, som även betydde slutet på denna skoldag, men eftersom att det var god mat på skolan så stannade vi kvar och åt! efter maten gick jag,sara och pontus hem till mig och gjorde musikuppvärmningen, okej det blev inte mycket gjort, vi började inte ens! men det var trevligt att bara umgås med mina små rumpnissar! nu ska jag ta tag i mitt rum som ser ut som en svinstia, sen är det dags för middag! ikväll drar jag till hästarna! ska bli trevligt!
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0