spöken och gastar

inatt var den värsta natten i mitt liv!
har insett att det spökar i mitt rum..först startade teven av sig själv, sen var det nån ute i hallen, sen i mitt rum,sen under min säng. jag satt mitt på sängen och vågade inte röra mig..
vid halv tre vågade jag gå till toan, tände alla lampor sen sprang jag!
tvättade bort sminket med öppna ögon, man vet ju aldrig, samara kankse stod bakanför mig när jag tittade upp..
jag bäddade ner mig i sängen och såg på tv efter det!
jag vet inte riktigt när jag somnade, men jag vägrade öppna ögonen när jag hade släckt, det enda som gick runt i mitt huve var, sov sov sov sov...

planer för idag är då:

städa rummet, duscha, rita hur mitt rum ska vara, göra nånting med mitt fula hår(kanske färga?),planera, kolla efter nya smycken & kläder, med mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0