hår

såhär sköter jag om mitt hår och ändå ser det ut som en katastrof!
•hårinpackning en gång i veckan
•tvättar alltid håret med balsam
•balsamspray efter hårtvätt, typ 3-4 gånger i veckan
•borstar det endast när håret är torrt
•använder aldrig hårtork (undantag finns om jag har bråttom, men då används värmeskydd)
•dock så använder jag inte värmeskydd när jag plattar/lockar håret(det är nog det som är boven till mitt fågelbo) men plattången kan tydligen gå sönder om man har det så..
men nu försöker jag att dra ner på plattången och kör istället på uppsatt!
•det kankse är en klippning som behövs, ja för de va typ hundra år sen jag klippte mig, men jag sparar till långt hår så det känns inte så trevligt att klippa sig, för mitt hår växer typ en centimeter per år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0